2 czerwca 2015

Motywacja do treningu- inspiracje

Hej :) 
Dzisiaj mam dla Was zestaw motywacyjny! Czasami jak trafiam na coś fajnego w internecie, to zapisuję to sobie na dysku- dzisiaj pomyślałam, czemu by się z Wami tym nie podzielić? :) W tej notce skupię się na zachęcie do aktywności fizycznej, kolejną pewnie poświęcę zdrowemu odżywianiu :)

Jasne, że łatwo spędzić dzień przed komputerem/telewizorem, ale czy jeśli poświęcisz chociaż pół godziny w ciągu dnia na ćwiczenia to nie będziesz z siebie dumna/dumny?

Czasami w drodze do celu gubimy naszą motywację. Warto pamiętać dlaczego się zaczęło, fajnym sposobem jest po prostu zapisanie sobie swoich celów. 



Ja za każdym razem gdy kończę ćwiczenia jestem z siebie mega dumna i zadowolona, że robię coś dla swojego zdrowia i sylwetki :)

Czasami lepiej zrobić coś nieidealnie, ale chociaż spróbować- następnym razem będzie lepiej!

Każdy z nas ma w sobie potencjał, trzeba tylko chcieć! :)

Kiedy ktoś w nas wierzy, mamy dużą motywację żeby działać.

Otóż właśnie! Kiedy jest się młodym, nie zawsze myśli się o konsekwencjach. Na swoje zdrowie musimy pracować całe życie! 

I to tyle tym razem :) Tak właśnie sobie uświadomiłam, że nie było jeszcze na blogu za wiele o aktywności fizycznej, obiecuję się poprawić! :) 

PS. Grafiki pochodzą z Motywujemy24 oraz Tumblr. Nie są moją własnością! 

5 komentarzy :

  1. Fajny i dość ważny wpis :) Nadrobi jeszcze Pani na temat aktywności :) Ja też mam dużo planów na wpisy m.in. jak układać menu dań wg zasad racjonalnego odżywiania, układanie serwetek na stół, o różnorodnych dietach w żywieniu dietetycznym i wiele innych ciekawych wpisów :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to czuje się zmotywowana :D. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Witaj w dyskusji! Każda wymiana opinii jest cenna. Proszę jedynie o kulturę słowa, a także powstrzymanie się przed SPAM-em.