11 lipca 2015

Oficjalnie dietetyczka :)

Hej :) Miło mi ogłosić, że wczoraj nareszcie zostałam licencjonowaną dietetyczką! Po 3 latach studiów, które nie były sielanką, ale pasmem ciężkiej pracy, udało mi się obronić moją pracę licencjacką, odpowiedzieć prawidłowo na pytania egzaminacyjne i uzyskać 5 :) Nadal trochę nie mogę uwierzyć, że te 3 lata tak szybko upłynęły. Teraz pozostaje mi tylko zastanowić się gdzie się udać na magisterkę i składać papiery ;)

Moja praca licencjacka dotyczyła żywienia w niedokrwistości z niedoboru żelaza, więc możecie się spodziewać wpisów o tej właśnie tematyce w najbliższym czasie. Schorzenie to dotyczy dużego odsetka osób, więc myślę, że warto podzielić się swoją wiedzą w tym temacie ;) Zapraszam więc wkrótce! :)

9 komentarzy :

  1. Gratulację!
    Życzę dalszej owocnej kariery! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie Gratuluję i życzę dalszych sukcesów w zawodzie :)

    Temat pracy licencjackiej moim zdaniem jest dość ciekawy i najważniejszy, bo duża odsetek ludności ma problem z niedokrwistością. Ten temat też będę musiał poruszyć na moim blogu :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulację! powodzenia w wyborze!

    zapraszam do siebie, tematyka to bycie fit, gotowanie, przepisy różne oraz moje osiągnięcia w byciu fit
    http://nieosiagalnaperfekcja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za wszystkie miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, szczególnie, że dostałaś 5! A 5 sama znikąd się nie wzięła, na pewno ciężko na nią zapracowałaś, więc satysfakcja jest tym większa :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Mimo tego, że obroniłam się już dawno-dawno temu, do tej pory pamiętam ten cały stres...

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! :) Dietetyka to bardzo fajna dziedzina, sama się nad nią kiedyś zastanawiałam, ale wybrałam biologię i też nie żałuję. Teraz dietetyka się trochę przydaje w życiu i w zoo, gdzie pracuję :) Powodzenia w dalszej karierze zawodowej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca w zoo musi być bardzo fajna :) Kiedyś, jak jeszcze nie wpadłam na pomysł zostania dietetykiem, chciałam tam pracować :)

      Usuń

Witaj w dyskusji! Każda wymiana opinii jest cenna. Proszę jedynie o kulturę słowa, a także powstrzymanie się przed SPAM-em.