10 października 2015

Moje ulubione treningi na całe ciało z YT (dla początkujących)

Cześć :)
Jesienna aura sprawia, że niekoniecznie chce nam się wychodzić z domu, prawda? W Bydgoszczy słoneczko pięknie przyświeca, ale jest straszliwie zimno :( Ale nawet wtedy nie powinniśmy się rozleniwiać i rezygnować z aktywnego spędzenia wolnego czasu. Nawet pół godziny ćwiczeń naładuje nas pozytywną energią (dzięki, endorfiny!), odstresuje i pozwoli na zachowanie dobrej formy przez cały rok! 

Przygotowałam dla Was kilka moich ulubionych treningów, które można znaleźć na YT :) Dzisiaj są to treningi na całe ciało, przeznaczone dla osób mało aktywnych fizycznie, lub dla tych którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę ze zdrowym stylem życia :) Osoby bardziej wysportowane mogą potraktować te treningi jako dodatek lub rozgrzewkę ;)


Zacznę od najlżejszych (moim zdaniem!!!) treningów, by stopniowo przechodzić do tych, które wymagają wylania siódmych potów :) Przed treningiem pamiętajcie o rozgrzewce przed i rozciąganiu po, aby uniknąć kontuzji! No i pijcie wodę, zarówno w trakcie, jak i po treningu!

Rozgrzewka. Trening dla początkujących od trenerkaINFO.

Jak sama  nazwa wskazuje może być to rozgrzewka, ale jak i sama autorka proponuje- trening dla tych, którzy dopiero zaczynają ćwiczyć :)



POP Pilates for Begginers- Total Body WK od blogilates.

Już jakiś czas temu pisałam o Cassie i jak bardzo lubię jej filmiki :) Tu pilates dla początkujących. Nawet dla bardzo początkujących ;)



Pilates 30 Minutes Exercise Full WK Doing at Home udostępniony na YT przez pilateslearn.

Ten trening jest nieco cięższy od filmiku blogilates. Ja za każdym razem mam zakwasy, chociaż ćwiczę od jakiegoś czasu. 



Cardio Kickboxing WK to Burn Fat at Home od FitnessBlender

Trening z elementami kickboxingu to coś na wyładowanie tłoczących się w nas emocji. A ja wpadłam na pomysł, że chętnie poćwiczyłabym coś, co chociaż trochę przypomina box, po obejrzeniu Daredevila stacji Netflix. Jeśli nie mieliście okazji obejrzeć, to po treningu będzie to świetny pomysł ;)



Trening dla początkujących, bez kondycji od Marty z Codziennie Fit

Moim zdaniem najcięższy, ale uwierzcie mi- do wykonania. A potreningowa duma z siebie jest bezcenna! ;)



To tyle z moich dzisiejszych propozycji :) Może Wy znanie (na pewno znacie :D) jakieś fajne treningi na YouTubie? 

PS. Wiem, że obiecałam wpis o diecie w nietolerancji laktozy, ale jakoś nie miałam weny, żeby się za niego zabrać. Nieco pochłonęło mnie też życie w nowym mieście i zajęcia na studiach :)

9 komentarzy :

  1. sporo moich ulubionych trenerek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkich znam, oprócz Marty, muszę sprawdzić co ona ma na swoim kanale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swego czasu ćwiczyłam z Mel B. Muszę wypróbować treningi Marty :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro mam w planach troszkę poćwiczyć, na pewno zerknę na te filmiki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawie żadnej z trenerek nie kojarzę, chętnie sprawdzę w wolnej chwili treningi, dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba nie będzie dużym zaskoczeniem, kiedy napiszę, że moją przygodę z tego typu filmikami zaczęłam od Chodakowskiej? :D Teraz już rzadko bardzo ćwiczę w domu, zdecydowanie bardziej wolę wyskoczyć na salę i pomęczyć się w grupie, niemniej jednak chciałabym jeszcze kiedyś wrócić do takich domowych ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno skorzystam z Twoich propozycji. :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj w dyskusji! Każda wymiana opinii jest cenna. Proszę jedynie o kulturę słowa, a także powstrzymanie się przed SPAM-em.